Klantenservice
Bestelling
Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat deze is geplaatst?
Wanneer je een bestelling geplaatst hebt, is het helaas niet meer mogelijk om deze aan te passen. Jouw order schiet direct door naar onze productie, waardoor wij geen aanpassingen meer kunnen doorvoeren. Controleer jouw bestelling dus goed voordat je deze afrondt.
Bezorging
Hoe lang is de levertijd?
Onze levertijd is 3-6 werkdagen, gerekend vanaf de dag nadat je je bestelling hebt geplaatst.
Wat zijn de verzendkosten?
Gratis verzending bij bestellingen boven €59. Bij bestellingen onder €59, bedragen de verzendkosten €4,95.
Bezorgen jullie ook buiten Nederland?
Ja, wij bezorgen zowel in Nederland als in België!
Welke bezorgopties bieden we aan?
Voor verzendingen binnen Nederland maken wij gebruik van DHL. Voor verzendingen naar België maken wij gebruikt van DPD.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, er geldt een retourbeleid van 30 dagen voor producten die zijn gekocht bij Kidsposter.nl. Dit betekent dat je het recht hebt om je aankoop te retourneren door contact op te nemen met onze klantenservice binnen 30 dagen nadat je het bestelde product hebt ontvangen.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Het pakket moet precies zo worden verpakt als toen je het van ons ontving. Het is belangrijk om de posters opnieuw op te rollen in het beschermende papier, omdat dit ervoor zorgt dat ze niet verschuiven tijdens het transport. Als je de posters opnieuw in het papier hebt gerold, gebruik dan plakband zodat we deze bij terugkomst gemakkelijk uit de koker kunnen halen.
Neem contact met ons op via het contact formulier. en vermeld daarbij de volgende informatie:
- Bestelnummer
- Klantnaam
- E-mails geregistreerd tijdens aankoop
- Redenen voor retournering
- Naam product(en) die je wilt retourneren
De verzendkosten voor het retourneren bedragen 5,90 Euro.
Het retourproces kan tot 14 dagen duren vanaf het moment dat je het retourpakket bij het transportbedrijf overhandigt. Zodra het retour is ontvangen en verwerkt, registreren we het tegoed en sturen we je een bevestiging per e-mail. Bewaar jouw ontvangstbewijs van de retourzending totdat de e-mail met de retourbevestiging je hebt bereikt als bewijs van de retourzending.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
De retourverzendkosten bedragen 5,90 Euro.
Het retourproces kan tot 14 dagen duren vanaf het moment dat je het retourpakket overhandigt aan het transportbedrijf. Zodra het retour is ontvangen en verwerkt, registreren we het tegoed en sturen we je een bevestiging per e-mail. Bewaar jouw ontvangstbewijs totdat de e-mail met de retourbevestiging je hebt bereikt als bewijs van de retourzending.
Kan ik een product ruilen?
Nee, dat kan helaas niet.
Betaling
Kan ik met Klarna betalen?
Ja, je kan bij het afrekenen kiezen voor Klarna.
Hoe shop ik met Klarna?
- Voeg je favoriete items toe aan je winkelmandje en ga door naar de check-out.
- Selecteer Klarna in de check-out en kies hoe je wilt betalen.
- Regel je bestellingen en betalingen gemakkelijk in de Klarna app.
Kan ik met iDeal betalen?
Ja, je kan bij het afrekenen kiezen voor iDeal.
Kan ik met Bancontact betalen?
Ja, je kan bij het afrekenen kiezen voor Bancontact.
Kan ik met Creditcard betalen?
Ja, je kan betalen met Visa, Mastercard, Maestro en American Express.
Kan ik met PayPal betalen?
Nee, momenteel is het niet mogelijk om met PayPal bij ons betalen.
Hoe kunnen we je helpen
Kun je jouw vraag niet vinden? Neem contact met ons op en wij helpen je graag!